قفل با کیفیت یا چنگال؟

این قسمت از فان و سرگرمی ابزاری : قفل با کیفیت یا چنگال؟

- آیا برای شما هم پیش آمده که در کلبه‌‌ای جنگلی، در حالی که سیب‌زمینی سرخ کرده را بدون سس میخوردید این سوال بوجود آمده باشد که «کاش لااقل با یک چنگال برای درب کلبه‌ام قفلی بسازم؟»؟
- آیا شما نیز دستی به یقه مسئولین باجه های سینما بردید که «اگر هم که تمام صندلی ها پر شده، پس چرا پله های سالن را به ما نمیفروشید تا فیلم جدید #آقای_چنگال را ببینیم؟»؟
- آیا شما نیز به شیار‌دار بودن درب اما بدون قفل بودنش مشکوک شدید و اسیر تعلیق های کارگردان شدید؟
- شما نیز، شبیه به خود من، شأن #آقای_چنگال را چنان میدانستید که لااقل با متری، خط کشی، وجب های کودکانه‌ای چیزی اندازه‌گیری شود؟
- تا به حال لحظاتی را گذراندید که اره، چکش،‌ دوربین، گیره، درب، دستگیره درب و چنگال داشته باشید اما دریغ از یک قفل ساده؟
- میدانستید که هیچ سارقی، قاتلی یا کارگردانی قدرت پیش بینی قفلی از جنس چنگال را نه در گذشته داشته‌اند و نه در هیچ کدام از آینده های ممکن نخواهند داشت؟
- آیا میدانستید که ما انتظار خلق سوال های بیشتری را از شما عزیزان داریم؟

 

 چطور به دستگیره تو گیر ندادن؟

کرونا بود که نقطه شروع همزادپنداری خیلی از ما با اشخاص مبتلا به وسواس شد. 
اولین چیزی که خود من رو درگیر کرده بود، لبخند حاضرین بود موقع وارد شدن به جایی یا خارج شدن از جایی [البته خود خارج شدن از جایی به معنی وارد شدن به جایی دیگه هست] [و خب وارد شدن به جایی هم خودش به معنی خارج شدن از جایی دیگه هست] [اصلا شاید من همیشه دچار وسواس بودم...!] [بگذریم...]
درگیر این سوال بودم که چرا لبخند؟ و از دوست خوبم پرسیدم: چطور به تو گیر نمیدن و نمیخندن؟
و از دوست خوبم جواب گرفتم: بخاطر پوشش دستامه به دست‌کش؛یعنی من با آرنجم به جایی وارد نمیشم شبیه تو...
[ادامه در کلیپ زیر]
 

راه را برای دستگیره باز کن

 این یک سرگرمی ابزاری یا یک ویدئو فان در اینترنت نیست. ما از یک سبک زندگی حرف خواهیم زد...

[کلیپ زیر را از دست ندهید]
اگر زندگی خود را بر پایه اصل «یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت» بنا کرده باشید، بدون آنکه شما را بشناسم یا تا به امروز دیده باشم میتوانم عشق بی حد شما را به مسئله زیر، از همین فاصله، احساس کنم:

تصور کنید که شما صاحب یا مسئول و یا نگه‌بان مشتی ملزومات و وسایل ارزشمند هستید و با بودجه اندک و اطمینان بی‌نهایت باید از آن ها نگه‌داری کنید؛ حال شمایید و یک دو راهی نفس‌گیر:
- خرید و نصب قفل ارزان و نسبت به ارزش وسایل، نامطمئن
- تهیه قفل های بسیار امنیتی و مطمئن و ترجیحا دیجیتال
«راهی خواهید یافت یا راهی خواهید ساخت؟»
 
میله‌ای از جنس فولاد سخت را تصور کنید با قطری اعجاب‌آور، میلگردی با سری خم شده و زنجیری کوتاه...
تبریک...شما راهی خواهید ساخت.
 
 

دستگیره و کاج و عسل

 فکرش رو هم نمیکردم...

هنوز این سوال رو که «اولین آدمی که کاشف طعم لذت‌بخش عسل بوده، به چی فکر میکرده و چرا مایع چسبناک و شفاف و سر ریز شده از کندو رو مزه میکرده؟» پیش خودم حل نکرده بودم که متوجه شدم همین روزا، همین اطراف و همین حوالی از کاج دستگیره کابینت میسازن! «اولین نفر به چی فکر میکرده؟ خوش دسته؟ من تو آشپزخونه‌م یکی از اینا میخوام؟ چرا؟»
[ادامه در کلیپ زیر]
 

سریع ترین قفل موتور

بنظر میرسد که همه ما در این روزها کارهای مهم تری داریم! عجله‌ای وصف ناشدنی و سرعت...سرعت...سرعت
سرعت به مرور درحال تبدیل شدن به یک استایل خاص و منحصر به فرد می‌باشد.
اگر عاشق سرعت بزرگ شده‌اید و در همین راستا نیز یکی از جذاب ترین موتور های خاورمیانه را به سرکشی در مناطق مختلف شهر میبرید؛ چرا سرعت کارهای خود را افزایش ندهید؟ چرا حتی از کم کردن ثانیه‌ای برای پارک مطمئن موتور سواری خود دریغ میکنید؟
[ادامه در کلیپ زیر]
 

 

قفل موزیکال

اینجانب در همینجا با غرا ترین کلمات دست به اعلام خواهم برد که «قفل موزیکال» را پارادوکسیکال‌ترین عبارت شنیده شده در تمامی عمر خود نام گذاری کرده‌ام. چرا که قفل تمایل به جلوگیری از ورود دارد و موسیقی انسان را به هرکجا که با چشمان بسته شده اراده کند خواهد برد. قفل طراحی می‌شود تا افراد مشخصی را برای عبور گلچین کند اما موسیقی به اندازه، رنگ یا زیورآلات گوش های شنونده کاری ندارد. این از من!!!
قفل های دیجیتال به دلیل امنیت بالایی که دارند شبیه به نگهبان های عبوس و عظیمی می‌باشند که تنها به اسامی درج شده در لیست میهمانان لبخند میزنند اما در کلیپ زیر.....
[نظرات خود را برای ما بنویسید]