سر اصل مطلب میرویم. آمده‌اید. درمورد تاریخچه انواع پایه کابینت یا اولین کسی که برای کابینتش پایه قرار داد را بشناسید؟ نه! آیا این اطلاعات مهم هستند؟ شاید... خب پس برای چه در این صفحه هستید؟ دانستن یک اطلاعات بدرد بخور درمورد پایه کابینت. همه میدانیم برا چه کابینت ها پایه دارند. میدانیم قسمتی از دکوراسیون منزل زیبای ما هستند. میدانیم که اگر انواع پایه کابینت ها نباشند، کسیی مسئولیت وزن کابینت ها را قبول نمیکند یا کسی از آن ها در برابر خیس شدن، آب خوردن و پوست انداختن محافظت نمیکند. چه چیزی را نمیدانیم؟ ادامه میدهیم با این مطلب که انواعش را نام ببریم و در نهایت به بهترین پایه کابینت پی ببریم. امیدوارم به نتیجه دلخواه برسید. . انواع پایه کابینت ام دی اف شامل موارد زیر می باشد که ما در این مقاله به ترتیب به آن ها خواهیم پرداخت:
 
  • پایه فلزی کابینت
  • پایه کابینت آلومینیومی
  • پایه کابینت استیل
  • پایه کابینت شیشه ای
  • پایه کابینت پلاستیکی
  • پایه کابینت چوبی 
 
خرید عمده انواع پایه کابینت
 

 

پایه کابینت فلزی

 
خرید عمده پایه کابینت فلزی
 
از جنس های مقاوم و پرکاربرد انواع پایه کابینت، جنس فلزی آن میباشد. پایه کابینت فلزی در اشکال مختلفی همانند استوانه ای، L مانند و یا لوله ای  در بازار موجود میباشد این پایه غالبا از جنس آلومینیوم آبکاری شده یا استیل است که بسیار شکیل زیر کابینت شما جاسازی میشود.

 

 

پایه کابینت آلومینیومی

 
خرید عمده پایه کابینت آلومینیومی
 
این پایه بینظیر از نظر مقاومت و تحمل وزن در قیاس با فولاد است و از نظر تاثیر مواردی همچون خوردگی و زنگ زدگی و موارد بیشمار دیگری بسیار قابل توجه است و درواقع یکی از بهترین پایه کابینت محسوب می‌شود.

 

 

پایه کابینت استیل

 
خرید عمده پایه کابینت استیل
 
پایه استیل پر فروش ترین نوع پایه کابینت در بازار یراق می‌باشد. این پایه در مقابل رطوبت و وزن های بالا به دلیل جنس استیل خود، کاملا مقاوم می‌باشد.
 
قبل از ادامه مقاله تیم ابزار عمده به شما توصیه ویژه‌ای دارد؛ مطالعه مقاله تخصصی معرفی انواع جک درب کابینت را به هیچ عنوان از دست ندهید.

 

 

پایه کابینت شیشه ای

 
خرید عمده پایه کابینت شیشه ای
 
این گونه را غالبا برای زیبا سازی نما استفاده میکنند. این پایه ها که نسبت به رطوبت مقوام هستند؛ این یکی از انواع پایه کابینت ها همراه با یکسری پایه فلزی در کار قرار داده میشوند که به همین دلیل مقاومت بالایی برای خریدار به ارمغان آورند.

 

 

پایه کابینت پلاستیکی

 
خرید عمده پایه کابینت پلاستیکی
 
این پایه ها را بعضا بهترین پایه کابینت بازار عنوان میکنند. پایه پلاستکی کابینت در مقابل سایر انواع پایه کابینت هم به صرفه تر هستند هم اینکه نصب راحتی دارند از این رو، انتخابی خوبی محسوب میشوند. پایه های پلاستیکی در مقابل رطوبت و خوردگی و هر آنچیزی که انواع فلزی پایه کابینت را تهدید میکند مقاوم هستند و برای مناطقی که در معرض این مسائل میباشند یک توصیه دوستانه و یک انتخاب عقلانیست. این پایه ها به راحتی تعویض شده و قطعات آن به آسودگی در بازار موجود است.

 

 

پایه کابینت ABS

 

پایه کابینت ABS به تازگی راه خود را در بازار انواع پایه کابینت باز کرده است و به همین دلیل یک فرصت خو برای استفاده و سرمایه گذاری می‌باشد. این پایه کابینت با استفاده از نوع خاصی پلیمر پلاستیکی ساخته می‌شود. جنس پلاستیکی پایه کابینت ABS باعث شده تا علاوه بر دوام و استحکام بالا ، در میان انواع پایه کابینت های موجود در بازار از قیمت مقرون به صرفه تری نیز برخوردار باشد.

 

پایه چوبی ام دی اف ( MDF )

 
خرید عمده پایه کابینت چوبی ( MDF )
 
این یکی از انواع پایه کابینت برای سلیقه هایی مناسب است که نیت نگهداشتن تمام آشپزخانه، من جمله پایه های کابینت خود را دارند و یا در اصل از کابینت ام دی اف استفاده می‌کنند. میشود گفت اگر از این دسته هستید پایه چوبی قطعا یک انتخاب مناسب برای شما و آشپزخانه شماست. نمای زیبا و دکوراسیون شیک به همراه تحمل وزن مناسب از ویژگی های این پایه میباشد.
 

با ابزارعمده از بازار خرده نگیر

 
ابزارعمده پلتفرمی اینترنتی و آنلاین می‌باشد که در خدمت خریدارن عمده انواع یراق آلات از جمله انواع پایه کابینت قرار گرفته است. شما در ابزارعمده بی آنکه هزینه‌ای را بابت واسطه گری پرداخت کنید میتوانید محصولات مورد نظر خود را با قیمتی دقیقا منطبق با لیست نهایی تامین کنندگان اصلی کالا ( تولید کننده و وارد کننده ) خریداری کنید.
شما میتوانید با مراجعه به صفحه فروش برند های زیر در ابزارعمده ، ابتدا لیست قیمت محصولات را دانلود کرده و سپس سفارش خود را بدون صرف زمان ، مراجعه حضوری و هزینه واسطه گری ، ثبت کنید :
 
  • تکنو سهند ( پایه کابینت پلاستیکی ABS ، پایه کابینت شیاردار طرح کبریتی سفید و طوسی )
  • ماهر یراق ( پایه کابینت استیل )
  • بهسازان ( پایه کابینت واسطه استیل )
  • یوتا ( پایه کابینت استیل ، پایه کابینت پلاستیکی شیاردار )
  • ممتاز ( پایه کابینت استیل ، پایه کابینت آلومینیومی )
 
در مقاله بالا سعی شد تا بصورت کلی انواعی که از پایه های کابینت در بازار موجود میباشد را توضیح دهیم تا با شناخت بازار و با توجه به میل و سلیقه خودتان انتخابی هرچه دلچسب تر و شکیل تر برای آشپزخانه،که الحق قلب خانه است داشته باشید. امیدوارم لذت برده باشید.