برای رفتن به سراغ یراق درب ساختمان اینطور شروع میکنیم : اگر از من بپرسید، پاسخ چنین است: یراق و یراق آلات موجودات پیچیده و احتمالا نازنینی هستند.
پیچیده چرا؟ چون در عین کارایی، زیبایی غیر قابل انکاری نیز به محیط ما میبخشند؛ بیایید و اول درباره یراق درب ساختمان مثالی بزنیم: آیا درب ساختمان بدون دستگیره باز می‌شود؟ این یعنی کارایی. آیا درب ساختمان بدون دستگیره تصویر چشم گیری دارد؟ این یعنی زیبایی.
نازنین چرا؟ باز به سراغ همان یراق آلات درب ساختمان میرویم: شما درب ساختمان را بدون لولا تصور کنید، لبخندی ملیح به گوشه لب هایتان خزید، نه؟ نازنین یعنی فروتنی. لولا فروتن است ؛ یعنی هم ما میدانیم که باقی یراق آلات درب ساختمان بدون وجود معنایی ندارد و هم خود او، اما خودش را دائم پیش چشم ناظران قرار نمیدهد.
ما در ادامه این مقاله به بررسی مختصر انواع یراق آلات درب ساختمان ؛این موجودات پیچیده و نازنین خواهیم پرداخت. با ابزار عمده همراه باشید.
 
یراق آلات درب ساختمان
 
 

دستگیره درب 

 
درب بدون دستگیره خبر از ساختمانی نیمه تمام یا خانه‌ای که به سرقت رفته میدهد. ما از کودکی بی آنکه دقت کرده باشیم آموخته‌ایم که برای ورود به هر اتاقی باید دستمان را به سمت دستگیره ببریم. این وسیله در میان یراق درب ساختمان شبیه به خواننده یک گروه موسیقی می‌باشد؛ یعنی که دستگیره اولین عضوی از این بخش یراق آلات است که دیده می‌شود و در عین حال به یاد ها می‌ماند!
دستگیره های درب بر حسب کاربرد و عملکرد به دسته ها و انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. 
منظور از کاربرد دستگیره درب ساختمان بیشتر به محلی معطوف می‌شود که از آن استفاده میکنید:
 

دستگیره درب ساختمان

 
دستگیره درب ساختمان دستگیره ساختمانی خرید عمده دستگیره
 
دستگیره درب بصورت عام قابل تشبیه است به دریایی از ماهی های رنگارنگ و مختلف؛
در این نوع از یراق درب ساختمان با اشکال متفاوتی سرو کار داریم : دستگیره روزت ،‌ دستگیره پلاک ،‌ دستگیره پلاک روزت ، دستگیره اهرمی و دستگیره تزئینی.
برای مطالعه بیشتر انواع دستگیره های درب به مقاله تخصصی ابزار عمده با عنوان توضیح کامل انواع مدل های دستگیره درب اینجا کلیک کنید.
همچنین شما میتوانید با مراجعه به صفحه فروش عمده انواع دستگیره پلتفرم ابزارعمده ، انواع دستگیره درب مورد نیاز خود را بصورت عمده و با قیمتی مطابق با لیست قیمت تامین کننده اصلی کالا ( تولید کننده و وارد کننده ) بدون آنکه نیاز به پرداخت هزینه های واسطه گری باشد ، تهیه نمایید.
 
دستگیره پلاک رزت دستگیره رزت خرید عمده دستگیره روزت
 
 
 

دستگیره پنجره

 
دستگیره پنجره دستگیره پنجره ای خرید عمده دستگیره پنجره
 
مگر می‌شود در شهر های امروزین بدون پنجره در خانه‌ای ماند؟ و مگر می‌شود از هم‌افزایی زیبایی بخش انواع مدل های دستگیره پنجره غافل شد؟ باید دستگیره پنجره خالدار را خرید یا شیار دار؟ برای حفاظت آن باید چه کنیم؟ تیم ابزار عمده به تمامی این سوالات پاسخ خواهد داد؛ شما در ابزارعمده با گنجینه بی انتهایی از یراق آلات درب مواجه خواهید بود که به شما اجازه ثبت سفارش خرید عمده یراق را با قیمتی پایین تر از تمام عمده فروشی های کشور میدهد.
 

دستگیره ورودی و حیاطی

 
دستگیره درب حیاط دستگیره حیاطی خرید عمده دستگیره حیاطی
 
خانه های حیاط دار بعضا حسرت برانگیزند و نیازمند امنیت و حفاظتی دو چندان. در مرکز فروش عمده یراق آلات با این سوال مواجه خواهیم شد که انتخاب دستگیره حیاطی ضد سرقت معقول تر است یا دستگیره حیاطی استیل و سیکوریت؟ این انتخابی سخت خواهد بود که برای پاسخ دادنش باید ساعت ها در حیاط نشست و به آواز بی‌بدیل پرنده ها گوش سپرد.
 
 

دستگیره دیجیتال

 
دستگیره دیجیتال دستگیره دیجیتالی خرید عمده دستگیره دیجیتالی
 
این جمله یک پیش بینی بسیار ساده است : دستگیره های دیجیتال به زودی تمام بازار یراق آلات درب ساختمانی را خواهند گرفت. بهتر است با استفاده از پیشنهاد ویژه ابزار عمده و خرید عمده دستگیره دیجیتال با بهترین قیمت موجود بازار از این غافله عقب نمانید.
 
 

قفل و سیلندر

معرفی و توضیح قفل و اهمیت آن در میان انواع یراق آلات در ساختمان چیزی شبیه به توضیح دادن چیستی فوتبال به مارادونا است. هنوز هیچ نقطه‌ای از جهان به درجه‌ای از همبستگی اجتماعی نرسیده تا مردم را از قفل بی‌نیاز کند. 
ما در سایت ابزار عمده تا به امروز در مقالات گوناگونی راجع به عملکرد قفل ،‌ انتخاب قفل با کیفیت و رابطه قفل و کلید صحبت کرده‌ایم. 
شما با بررسی این مقالات میتوانید خود را در گروه افرادی قرار دهید که اطلاعاتی تخصصی و ناب درباره انواع یراق ساختمانی کسب کرده‌اند و بعد از آن میتوانید قفل و سیلندر دلخواه خود را با قیمتی عمده خریداری نمایید. شما میتوانید برای سفارش عمده قفل و سیلندر به صفحه فروش عمده انواع قفل ابزار عمده مراجعه فرمایید.
 
فروش عمده قفل در ابزارعمده
 

حفاظ ضد سرقت تکمیل

 
حفاظ ضد سرقت تکمیل خرید عمده حفاظ ضد سرقت تکمیل
 
در مجموعه یراق آلات حفاظتی ساختمان، محصولات متفاوت و متنوعی به عنوان تکمیل کننده و مکمل قفل درب وجود دارد؛ از قفل کمکی گرفته تا درب های آکاردئونی اما بازار یراق آلات حفاظتی به تازگی با اختراعی ایرانی به آتشی زیر خاکستر تبدیل شده است.
حفاظ ضد سرقت تکمیل با وزنی سبک تر و طبیعتا قیمتی بسیار ارزان تر خود را تبدیل به یکی از سر سخت ترین رقبای انواع درب آکاردئونی نموده است. نصب حفاظ ضد سرقت تکمیل کاری بسیار آسان بوده و باز کردن آن برای سارقان کابوسی ترسناک. ابزارعمده نماینده رسمی فروش عمده حفاظ ضد سرقت تکمیل بوده که برای خرید آن و بدست گرفتن بازار یراق آلات درب ساختمانی تنها کافیست که اینجا کلیک کنید.
 

با ابزارعمده از بازار خرده نگیر

 
ابزارعمده یک پلتفرم اینترنتی می‌باشد که با هدف تسهیل و تسریع فرایند خرید عمده انواع ابزار و یراق آلات آغاز به کار کرده است. در ابزارعمده اجناس مورد نظر شما بی آنکه ریالی هزینه بابت واسطه گری از شما کسر شود ، به دستانتان خواهد رسید ؛ چرا که در این پلتفرم آنلاین ، شما بصورت مستقیم از تامین کننده اصلی کالا ( تولید کننده و وارد کننده ) محصولات خود را تهیه میکنید و کدام قیمت در بازار کمتر از قیمت تامین کننده اصلی آن کالا می‌باشد ؟
شما میتوانید با مراجعه به صفحه برند های ابزارعمده ، و بارگیری لیست قیمت اصلی تامین کنندگان ، بعد از انتخاب ، محصولات خود را از طریق راه های ارتباطی با تیم ابزار عمده ، سفارش دهید.