دستگیره کابینت از جمله یراق آلاتی است که با وجود کوچک بودن تاثیر زیادی در نمایش زیبایی و طراحی آشپزخانه شما خواهد داشت. شناخت انواع دستگیره کابینت کمک می کند که انتخاب بهتری داشته باشید، و بتوانید از میان انواع دستگیره کابینت موجود در بازار یراق، مورد مناسب با سلیقه، هدف استفاده و چیدمان آشپزخانه خود را انتخاب کنید. 
 

انواع دستگیره کابینت بر اساس نوع ساختار

 

خرید عمده انواع دستگیره کابینتی

 

نوع طراحی و ساختار دستگیره کابینت باعث شده مدل های مختلفی در بازار عرضه شود، و تنوع انواع دستگیره کابینت فراوان باشد. 

دستگیره کابینت دکمه ای

 

خرید عمده دستگیره کابینت دکمه ای از ابزارعمده

 

 

یکی از مدل های دستگیره کابینتی دکمه ای است که می تواند به شکل کروی و گرد و یا مربعی باشد. این نوع دستگیره ها شکلی ظریف و زیبا دارند که برای کمدها و کابینت های سبک و کوچک مناسب هستند. امروزه مدل های بیشتری از این نوع دستگیره در بازار دیده می شوند و انتخاب و خرید اینترنتی دستگیره کابینت را آسان تر کرده است. 
 

دستگیره کابینت خطی

 

 
خرید عمده دستگیره کابینت خطی با ابزارعمده از بازار خرده نگیر
 
این مدل در میان انواع دستگیره کابینتی محبوبیت بیشتری دارد، و در طراحی های مختلف به کار می رود. شکل این نوع دستگیره میتواند مستطیلی یا میله ای باشد و به صورت عمودی یا افقی نصب شود. همچنین طراحی آن به گونه ای است که متریال های مختلفی مانند سرامیک، چوب و فلز به صورت ترکیبی در آن به کار می رود، و به این ترتیب انتخاب دستگیره کابینت می تواند با تنوع بیشتری همراه باشد. با توجه به اینکه این نوع دستگیره با دو پیچ به درب متصل شده، با نام دستگیره دو پیچ هم شناخته می شود. 
 

دستگیره کابینت مخفی

 
خرید عمده دستگیره کابینت مخفی
 
نوع دیگری از دستگیره کابینت وجود دارد که به صورت مخفی و توکار طراحی شده است. وجود شیاری بسیار نازک و یا جای دست مخفی زیر روکش کابینت باعث شده بدون نمایش دستگیره بتوان به راحتی درب را باز و دسته کرد. در برخی از مدل ها با فشردن درب، به آسانی باز می شود و برای طراحی های مینیمال که سادگی و خلوت بودن محیطی در اولویت قرار دارد بسیار مناسب است. 
 

انواع دستگیره کابینت بر اساس جنس و طراحی

 
در هنگام انتخاب در میان انواع دستگیره کابینتی باید به سه عامل کاربرد، استحکام و زیبایی دستگیره توجه کرد. همانطور که گفته شد برای کابینت ها و کشوهای سنگین و بزرگ دستگیره خطی مناسب تر است، اما باید به استحکام و مقاومت دستگیره ای که انتخاب می کنید، توجه نمایید. دستگیره کابینت باید بتواند در برابر رطوبت، فشار و حرارت مقاومت داشته باشد، و دچار زنگ زدگی و خوردگی نشود. اتصالات دستگیره کابینت اگر محکم باشد، استفاده مداوم از آن باعث جدا شدن و هرز شدن پیچ ها نخواهد شد. 
برای خرید و قیمت دستگیره کابینت می توانید مراکز مختلف را بررسی کنید، و انواع دستگیره کابینت با توجه به سلیقه خود را مشاهده نمایید. به طور معمول زیبایی دستگیره به نوع طراحی آشپزخانه شما بستگی دارد. 
اگر دکوراسیون مدرن را برای آشپزخانه انتخاب کرده اید، کابینت های فایبر گلاس با دستگیره کابینت استیل گزینه ی مناسبی است. سادگی و در عین حال جذابیت دستگیره ی استیل زیبایی آشپزخانه را کامل خواهد کرد. ضمن اینکه دستگیره استیل مقاومت بالایی در محیط های مربوط مانند آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی دارد. 
 
خرید عمده دستگیره کابینت استیل
 
 
در آشپزخانه های مدرن خلوت بودن محیط باعث می شود، طرح های ساده تری برای اکسسوری های موجود در آشپزخانه از جمله دستگیره کابینت انتخاب شود، و دستگیره باید در عین کاربردی بودن و طراحی ساده زیبایی را در فضا جاری کند.
در دکوراسیون های کلاسیک کابینت های چوبی و ممبران با دستگیره کابینت برنجی زیبایی آن را دو چندان می کند. دستگیره برنجی از دو آلیاژ مس و روی ساخته می شود، و طیف رنگی بین زرد تا مسی و قرمز را دارد. هر چه میزان مس در آن بیشتر باشد، دستگیره مقاوم تر و رنگ آن قرمز تر خواهد بود. 
در سبک های کلاسیک ونئو کلاسیک می توان به صورت ترکیبی چوب و سرامیک و یا برنج و سرامیک را به کار برد، و با نقوش پیچیده و زیبا جلوه خاصی به آشپزخانه بخشید. 
 
خرید عمده دستگیره کابینت برنجی
 
 
همانطور که گفته شد تنوع انواع دستگیره کابینت زیاد است. با آموزش خرید دستگیره کابینت می توان مدل های مختلف را بررسی کرد و با توجه به سلیقه شخصی، نوع دکوراسیون آشپزخانه و قیمت دستگیره کابینت، محصول مد نظر خود را سفارش داد. 
 

با ابزار عمده از بازار خرده نگیر

 
با ابزارعمده از بازار خرده نگیر ؛ این شعار ماست! پلتفرم ابزارعمده با هدف کوتاه کردن دست واسطه گران و دلالان در بازار خرید عمده ابزار و یراق یک خرید عمده و اینترنتی مطمئن را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما با خرید عمده انواع دستگیره کابینتی از ابزار عمده میتوانید از کیفیت محصول و همچنین قیمت آن اطمینان کامل داشته باشید ؛ چرا که ابزارعمده ارتباط مستقیم شما و تامین کننده اصلی اجناس را مهیا میکند و این به معنی خرید عمده با نازل ترین قیمت بازار می‌باشد.
شما میتوانید با مراجعه به صفحه فروش عمده دستگیره ابزار عمده و همچنین صفحه فروش عمده انواع قفل ابزار عمده سفارش خود را بصورت کاملا اینترنتی و غیر حضوری ثبت کنید.