تجهیزات آشپزخانه منزل را می توان به دو قسمت کلی تقسیم کرد. تجهیزاتی که در اولویت بسیار بالاتر قرار دارند و تجهیزاتی که از اولویت نسبتاً پایین تری برخوردار هستند. برای خرید تجهیزات آشپزخانه در هر دو دوسته این مقاله را از دست ندهید.
برخی از لوازمی که در لیست وسایل آشپزخانه قرار می گیرند، مانند یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و اجاق گاز و لوازم و ابزار هایی همچون چای ساز، قهوه ساز، قاشق و چنگال، جا قاشقی، جا اسکاچی و ... همگی جزو تجهیزات آشپزخانه منزل به شمار می روند. نبود هر یک از این لوازم و تجهیزات، ممکن است در کار زنان خانواده اختلال ایجاد کند.
کامل نبودن تجهیزات آشپزخانه منزل همانند نبود آچار و انبردست در یک مکانیکی است. تمامی این لوازم دست به دست هم می دهند تا زنان خانواده بتوانند بدون مشکل و هیچ ایرادی در تمیز نگه داشتن، آشپزی و شست و شوی ظروف و لباس بازدهی کار خود را به نحو احسنت انجام دهند.
در هنگام انتخاب لوازم و تجهیزات آشپزخانه، مهم است که به رنگ بندی و هماهنگی بین تجهیزات توجه کنید.
 
تجهیزات تخصصی آشپزخانه
 

لیست انواع وسایل آشپزخانه

 

خرید عمده جا اسکاچی

 

 

یک آشپزخانه کامل به آشپزخانه ای می گویند که بتوانید کار های روزمره خود را همچون پخت و پز به راحتی انجام دهید.
تمامی وسایل ضروری برای هر آشپزخانه ای نیاز است و نبود هر یک منجر به اختلال در کار زن خانواده می شود. همچنین کاربردی بودن و کیفیت ابزار های آشپزخانه بسیار مهم است. در هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه منزل، به رنگ، برند و اندازه وسایل دقت کنید. چون این ابزارها قرار است تا چندین سال برای شما کار کنند.
به عنوان مثال به هنگام خرید آبچکان که یکی از انواع دست و پا گیر خرید تجهیزات آشپزخانه می‌باشد، حتما آبچکان استیل خریداری کنید. زیرا این ابزار در معرض مستقیم رطوبت و آب قرار دارد. لذا لازم است تا در برابر زمان کمتر دچار زنگ زدگی و پوسیدگی شود.
در زیر برخی از ابزارها و تجهیزات ضروری آشپزخانه را آوردیم:
• لیوان ها و ظروف مخصوص نوشیدنی
• ابزار های پخت و پز غذا
• جا قاشقی
• هم زن
• مخلوط کن
• رنده کن
• گوشت کوب
• انواع غذا ساز
• جا اسکاچی
• جا مایع دستشویی
• درباز کن
• تخته چوبی
 

مزایای داشتن یک آشپزخانه مجهز

 

خرید عمده آبچکان خرید عمده آب چکان

 

 

قبل از شروع فرایند پیچیده خرید تجهیزات آشپزخانه، سبک و معماری آشپزخانه خود را انتخاب کنید. اگر آشپزخانه ای با سبک مدرن می خواهید، اگر به دنبال یک سبک کلاسیک یا سنتی هستید، پس از همان ابتدا به دنبال تجهیزات مورد نظر خود بروید. مطابق با سلیقه خود لوازم را خریداری کنید.
آیا می شود یخچال ساید بای ساید را در کنار سماور مسی قرار داد؟
طبیعتاً بهتر است این کار را نکنید.
به رنگ و مدل یخچال و اجاق گازی که قصد خرید آن را دارید، دقت کنید. تمامی وسایل علاوه بر بازدهی که برای شما دارند، باید باعث خوشحالی شما و زیبایی آشپزخانه شما شوند. یک آشپزخانه مجهز باید علاوه بر انجام کارهای روزمره، به شما حس خوب و انرژی مثبت دهد.
حتی هم رنگ بودن جا مایع دستشویی و جا اسکاچی زیبایی منحصر به فردی به آشپزخانه شما می بخشد.
با داشتن یک آشپزخانه مجهز می توانید به راحتی و بدون دغدغه کار های خود و خانواده خود را انجام دهید. با یک مثال راحت تر متوجه منظور بنده می شوید.
 

کاربرد چند نمونه از تجهیزات آشپزخانه

 

خرید عمده جا مایع ظرف شویی

 

 

در چند دهه اخیر توجه بسیاری از مردم به لوازم مدرن و پیشرفته آشپزخانه جلب شد. اجاق گاز از حالت مربعی و ابعاد بزرگ به حالت رومیزی تبدیل شد. سماور های گازی جای خود را به چایی ساز های برقی دادند. ظروف قهوه جوش به قهوه ساز های برقی تبدیل شدند.
در مجموع افزایش تکنولوژی و آگاهی مردم باعث شد تا سرعت در کار های روزمره بالا برود. نحوه انجام کار ها نیز بسیار آسان شد.
استفاده از رنگ و مدل های مختلف ابزار آلات، در زیبایی آشپزخانه تاثیرگذار است. حتی چگونگی قرار دادن این تجهیزات در کنار هم بدون تاثیر نیست.
کاربرد برخی از تجهیزات آشپزخانه عبارت اند از:
جا مایع دستشویی: امروزه کمتر کسی پیدا می شود که از ظرف اصلی مایع در آشپزخانه و یا دستشویی منزل خود استفاده کند. همانند دستمال کاغذی که بسیاری افراد دستمال را درون یک ظرف مخصوص با طراحی زیبا قرار می دهند. جا مایع دستشویی گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که به صورت فله و عمده مایع خریداری می کنند. لذا به مرور زمان میزان مایع را در ظرف مخصوص شارژ می کنند.
جا اسکاچی: پس از شستن ظروف، داشتن محلی مخصوص برای اسکاچ ضروری است. رها کردن اسکاچ درون سینک ظرفشویی به خاطر تماس مداوم با رطوبت و آب باعث می شود عمر اسکاچ کوتاه شود و زمان زیادی نتوان از آن استفاده کرد. لذا داشتن یه جای مناسب برای قرار دادن اسکاچ در آن، هم فرصت خشک شدن به آن داده می شود و هم سبب افزایش عمر استفاده از آن می شویم.
جا قاشقی: جا قاشقی یکی از کاربردی ترین و مهم ترین قسمت های یک آشپزخانه است. حتی یک فرد مجرد که به تنهایی در یک خانه زندگی می کند، یه یک جا قاشقی نیاز دارد؛ پس برای خرید جا قاشقی آشپزخانه حتما باید به مقدار آستانداردی وسواسی باشید.
آبچکان استیل: آبچکان ها حتی ضروری تر از جا قاشقی هستند. و همین نکته خرید آبچکان را پیچیده خواهد کرد.آبچکان فرصتی است برای ظروفی همچون لیوان، بشقاب، سینی، کاسه و ... تا کاملاً پس از شستشو خشک شوند و بتوان مجدد از آنها استفاده کرد.
 

فروش عمده تجهیزات آشپزخانه منزل

 

خرید عمده جا قاشقی

 

 

مکان اصلی و حساس هر زن ایرانی، آشپزخانه است. لذا نیاز دارد تا ابزار هایی باکیفیت در اختیار خود داشته باشد. این جمله خود توضیحی کافی محسوب می‌شود درباره فرایند زمان بر خرید تجهیزات آشپزخانه.
یک آشپزخانه به خودی خود، توان پاسخگویی به نیاز های یک خانواده را ندارد. لازم است تا امکانات و تجهیزاتی فراهم شود تا بتواند معنا و مفهوم آشپزخانه را کامل کند.
در این مجموعه سعی کردیم تا باکیفیت ترین و بهترین ابزارها و تجهیزات آشپزخانه منزل را فراهم کنیم. هدف ما فروش عمده ابزار و تجهیزات آشپزخانه منزل می باشد.
خرید عمده تجهیزات آشپزخانه لازمه داشتن اطلاعاتی حتی جزئی می باشد. مواد اولیه به کار رفته شده در این ابزارآلات در تعیین کیفیت محصول تاثیرگذار هستند. لذا جهت خرید و یا استعلام قیمت تجهیزات، حتما با مشاورین و متخصصین ما ارتباط بگیرید تا خریدی مطمئن و بدون ریسک داشته باشید.
 
با ابزارعمده از بازار خرده نگیر
 
ابزارعمده یک پلتفرم اینترنتی می‌باشد که خرید عمده یراق و ابزارآلات شما را تبدیل به یک تجربه لذت بخش و بسیار ساده میکند. نکته قابل توجه دیگر خرید عمده یراق و ابزارآلات با پایین ترین قیمت بازار می‌باشد که از طریق ابزارعمده امکان پذیر شده است. شما در ابزار عمده بصورت مستقیم و بی واسطه خرید عمده خود را از تامین کننده اصلی کالا ( تولید کننده و وارد کننده ) انجام میدهید ؛ خریدی دقیقا منطبق با لیست اصلی تامین کننده ؛ این بدان معنی می‌باشد که هیچ هزینه‌ای بابت واسطه گری در این خرید عمده توسط شما پرداخت نمیشود و به دلیل انطباق با لیست فروش اصلی ، هیچ قیمت پایین تر دیگری در بازار قابل ردیابی نخواهد بود.
شما میتوانید با مراجعه به صفحه فروش برند های زیر در ابزارعمده و با دانلود لیست فروش هر برند ، تجهیزات آشپرخانه خود را بصورت عمده سفارش دهید :