یکی از ابزارهایی که همواره ممکن است برای کارکردهای مختلف نیاز به آن داشته باشیم انواع آچار خواهند بود. امروزه طیف گسترده ‌ای از آچارها در مدل های خاص، طراحی و تولید می شوند.
 
انواع آچار و کاربرد انواع آچار
 
 
هر کدام از این آچارها برای کار در شرایط مختلف و با ساختار خاص تولید می شوند.با وجود اینکه آچارها برای باز و بسته کردن پیچ و مهره مورد استفاده قرار می‌ گیرند ولی امروزه با تولید انواع آچار می توانیم هر وسیله ای را چرخانده یا باز کنیم در واقع گشتاور مناسبی که انواع آچار با وجود دسته های محکم به وجود می آورند این امکان را فراهم می ‌کنند که ما بتوانیم فعالیت های مختلفی را با آن ها انجام دهیم. با ما در مجموعه ابزار عمده همراه باشید تا به شما اطلاعات کافی در مورد انواع آچار و ویژگی های هر کدام ارائه دهیم.
 

نکات مهم هنگام خرید آچار

 
خرید عمده انواع آچار
 
چنانچه قصد خرید انواع آچار را دارید باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید. با توجه به اینکه استانداردهای مختلفی برای اندازه گیری آچار وجود دارد شما باید بر حسب واحد اندازه گیری ( SAEاینچ) یا اندازه گیری متریک( میلی متر)  اقدام به خرید آچار نمایید. علاوه بر این دسته آچارها با طول مختلف و معمولاً بین ۱۳ تا ۶۰ سانتیمتر تولید می شود. توجه داشته باشید که هر اندازه طول دسته آچار بیشتر باشد شما می توانید نیروی بیشتر به پیچ و مهره وارد کنید. البته گاهی اوقات عدم وجود فضای کافی امکان استفاده از آچار با طول دسته بلند را به شما نخواهد داد.
بهترین آچار برای خرید آچاری است که تمام سایزهای مختلف را در بر داشته باشد. چرا که شما به هنگام کار در صنایع و مشاغل مختلف با انواع پیچ و مهره مواجه خواهید شد. توصیه ما به شما این است که چنانچه قصد خرید آچار را دارید با پرداخت هزینه ای بیشتر یک ست کامل و با وجود آچارهای با کیفیت بالا خریداری نمایید.
 

معرفی انواع آچار و ویژگی های آن

 
اگر به جعبه ابزار خود نگاه کنید به طور قطع می توانید انواع آچار را در آن مشاهده کنید. با توجه به اهمیت و کاربردی که آچارآلات دارند و می ‌توان در شرایط مختلف از آن ها استفاده کرد، امروزه در سایزهای مختلف و با ویژگی های خاص طراحی و تولید می ‌شوند. برای سفت کردن و شل کردن انواع پیچ و همچنین باز و بسته کردن وسایل مختلف می توان از آچار با گشتاور مناسب استفاده کرد. نکته مهمی که هنگام خرید و استفاده از آچار باید مد نظر قرار دهید محدوده فضایی است که شما جهت استفاده از آن را خواهید داشت. به همین علت آچارها در مدل های مختلف و برای کار در چنین شرایطی طراحی و تولید می شوند.
 
                                توضیح تصویری کاربرد انواع آچار                           
 
 

آچار تخت

 
خرید عمده انواع آچار تخت
 
قطعا اگر در جعبه ابزار شما آچار تخت وجود نداشته باشد جعبه ابزار کاملی نخواهید داشت. نوع طراحی و ساختار آچار تخت به گونه ‌ای است که به شکل یک حرف C در یک یا دو طرف آن تولید می ‌شود. قسمت C مانند آچار با قرار گرفتن بر دور پیچ یا مهره و با استفاده از دسته آن می توانید نیروی لازم جهت باز و بسته کردن را فراهم کنید.  اغلب آچارهای تخت به گونه ‌ای طراحی می شوند که از هر دو سر آن می توانید برای باز و بسته کردن پیچ و مهره ای در سایز مختلف استفاده کنید. از کاربردهای آچار تخت می توان به استفاده در نقاط و فضاهایی که باریک هستند و دسترسی کافی به مهره ندارید اشاره کرد.
 

آچار رینگ

 
 
خرید عمده آچار رینگ
 
گاهی اقات با شرایطی مواجه می شوید که دسترسی کامل به بخش بالایی مهره دارید و فضای کافی برای استفاده از آچار خاهید داشت. در این مواقع بهترین گزینه استفاده از آچار رینگ خواهد بود. در مقایسه با آچار تخت، استفاده از این نوع آچار به شما کمک می کند که بر روی پیچ و مهره کنترل بیشتری داشته باشید. با توجه به اینکه آچار رینگی را می توانید بر روی مهره قرار دهید امکان سر خوردن آن به کمترین حد می رسد. از کاربردهای آچار رینگی می توان به استفاده جهت باز و بسته کردن پیچ های لوازم خانگی، پیچ های خودرو و انواع لوازم مکانیکی اشاره کرد.
 

آچار ترکیبی

 
 
خرید عمده آچار ترکیبی
 
یکی دیگر از انواع آچار تولید شده آچار ترکیبی نام دارد. این نوع آچار که از یک بخش تخت و بخش دیگر آن آچار رینگ است مزایای بیشتری نسبت به خرید آچار رینگ و آچار تخت برای شما خواهد داشت. با توجه به اینکه هر دو سر این نوع آچار دارای یک سایز است، شما می توانید متناسب با نیاز خود و کار در شرایط مختلف و از هر سوی آن استفاده نمایید. از کاربردهای این نوع آچار می ‌توان به استفاده گسترده در مکانیکی ها برای باز و بسته کردن پیچ های خودرو اشاره کرد.
 

آچار بوکس

 
 
خرید عمده آچار بوکس
 
یکی از با کیفیت ترین آچار تولید شده در ابزار آلات، آچار بوکس خواهد بود. ساختار و عملکرد این نوع آچار شبیه آچار جغجغه ای بوده و شما می توانید با خرید این نوع آچار انواع پیچ و مهره را با داشتن تعداد سری قابل تعویض و با استفاده از یک دسته به راحتی باز و بسته کنید. توجه داشته باشید که آچارهای بوکس برای استفاده در شرایطی که پیچ و مهره ها به سختی در دسترس شما قرار دارند بهترین گزینه خواهد بود. از کاربردهای این نوع آچار می توان برای تعمیر لوازم مکانیکی، انواع دوچرخه و اتومبیل نام برد.
 

آچار کوتاه

 
خرید عمده آچار کوتاه
 
آچار چکشی که یک آچار کوتاه و قوی است به گونه ای طراحی می شود که در انتهای آن دارای یک بلوک بوده که می توانید با استفاده از چکش و پتک جهت انتقال مقدار نیروی زیاد اقدام نمایید. معمولاً در شرایط خاص و برای باز و بسته کردن اتصالات فلنج های بزرگ از این نوع آچار استفاده می شود. علاوه بر این طراحی آچار کوتاه به گونه ‌ای است که چنانچه فضای محدودی برای باز و بسته کردن پیچ و مهره داشته باشید می توانید از آن استفاده نمایید.
 

خرید عمده انواع آچار

 
خرید عمده انواع آچار
 
چنانچه قصد خرید انواع آچار به شکل عمده را دارید می توانید از خدمات ما در ابزار عمده استفاده نمایید. ما در این مجموعه با فراهم کردن انواع آچار تخت، آچار رینگی، آچار ترکیبی، آچار بکس و سایر آچارهای موجود خدمات گسترده ای به شما ارائه می دهیم. علاوه بر این ما با فروش عمده محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، انواع آچار را تحت برندهای مختلف به شما ارائه می دهیم.
 

با ابزارعمده از بازار خرده نگیر

 
« با ابزارعمده از بازار خرده نگیر ! » این شعار ماست و تمامی کاری را که در ابزار عمده انجام می‌شود را به خوبی توضیح میدهد. ابزارعمده یک پلتفرم اینترنتی و آنلاین است که خرید عمده انواع ابزار و یراق را نه تنها ساده تر کرده است ، بلکه هزینه های آن را نیز کاهش داده است. شما در ابزارعمده میتوانید اجناس نورد نظر خود را بصورت آنلاین و پایین ترین قیمت بازار تهیه نمایید ؛ چرا که در این پلتفرم قیمت خرید شما مطابق با لیست قیمت روزانه تامین کنندگان اصلی کالا صورت میگیرد و کدام قیمت در بازار پایین تر از قیمت تولید کننده یا وارد کننده مستقیم می‌باشد ؟!
شما میتوانید با مراجعه به صفحه برند های ابزار عمده و دانلود لیست قیمت ، محصولات خود را انتخاب کرده و از ما بصورت عمده سفارش دهید.
منتظر تماس شما هستیم :)