راهنمای مطاله:

 

 
امروزه انواع کارواش خانگی با توجه به افزایش آلودگی های ناشی از ازدیاد ماشین ها و کارخانه ها فعال که باعث کثیف شدن درب ها و دیوارها و حیاط ها و پارکینگ ها و نمای ساختمان ها در فواصل زمانی کوتاه می شوند بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. با وجود کم آبی که در کشور ما به دلیل کاهش بارندگی وجود دارد، تمیز کردن درب ها و دیوارها و حیاط ها و پارکینگ ها با استفاده از شیلنگ آب معمولی، بسیار مشکل و از نظر مصرف آب زیاد به صرفه نخواهد بود. برای رهایی از این آلودگی ها به صورت مداوم نیاز دارید که به دنبال خرید یکی از انواع کارواش خانگی بروید.
 
توضیح کامل انواع کارواش خانگی
 
هزینه خدمات کارواش  افزایش یافته و استفاده مداوم برای رفع آلودگی های محیط خانه و یا وسایل نقلیه مانند ماشین از نظر اقتصادی به صرفه نخواهد بود. کارواش خانگی به شما کمک می کند که شستشو سریع با مصرف آب کمتر و پاک کنندگی بالای تمامی سطوح و اتومبیل داشته باشید. اغلب افراد فکر می کنند که خدمات کارواش فقط برای شستن ماشین ها و وسایل نقلیه دیگر در خارج خانه کاربرد دارد، در حالی که از این دستگاه در خانه ها برای شستن سطوحی مانند حیاط ها و دیوارها و  نمای ساختمان، اتومبیل شخصی و غیره استفاده می کنند. بنابراین شستشو به وسیله کارواش خانگی در کمترین زمان با بیشترین فشار آب به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. در هنگام خرید انواع کارواش خانگی باید به چند نکته مهم دقت کرد:
  • دستگاه دارای قدرت بالا در پاشیدن فشار آب، همراه با مصرف آب کمتر و پاک کنندگی عالی داشته باشد. این مشخصه توسط یک عدد بر روی دستگاه نشان داده می شود. برای مصارف خانگی عدد نوشته شده بین ۶۰ تا ۱۰۰ می باشد.
  • نوع موتور در عمر دستگاه و قدرت پاک کنندگی آن بسیار موثر است. در بازار این دستگاه با دو نوع موتور دینامی و ذغالی به فروش می رسد.
  • برای دسترسی بیشتر به نقاط دورتر با حمل راحت، نیازمند دستگاهی با شیلنگ بلندتر و چرخ دار است.
  • دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش باشد.
 

کارواش فشار قوی

خرید کارواش فشار قوی
 
 
کارواش فشار قوی، دستگاهی با قدرت بالا در پاشش آب خروجی است. این دستگاه به دلیل قدرت پاک کنندگی بالا، بیشتر در مکان های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از کارواش فشار قوی به راحتی می توان سطوح  بسیار کثیف مانند کف حیاط، پارکینگ و بدنه ماشین را کاملا، تمیز کرد. دستگاه کارواش فشار قوی با اتصال به آب شهری یا مخزن، با سطح مقطع خروجی بسیار کم، آب را با فشار بالا به سمت بیرون خارج می کند.
 
برای نظافت کامل برای سطوح چربی و آلودگی های بسیار چسبنده بهتر است از آب گرم و ثابت برای ورود به دستگاه استفاده شود، تا قدرت پاک کنندگی آن زیاد و در زمان کمتر صورت بگیرد. ما در اینجا شما را با انواع کارواش خانگی فشار قوی آشنا می کنیم:
 
  • کارواش واترجت خانگی
  • کارواش اتوماتیک
  • کارواش بخار خانگی
 
 
 

کارواش واترجت خانگی

 
خرید کارواش واتر جت خانگی
 
دستگاه واترجت خانگی به عنوان یکی از کارواش های فشار قوی مکانیزه برای شستشوی صنعتی و خانگی معرفی می شود. این دستگاه فشار آب را تا ۲۰۰ برابر فشار آب معمولی تولید می کند. کارواش واترجت خانگی در سه مدل واترجت خانگی کوچک، واترجت خانگی معمولی، واترجت خانگی حرفه ای در بازار به فروش می رسد. این دستگاه دارای قابلیت های بالایی مانند داشتن برس نرم و محکم، لنس مقاوم و مناسب می باشد. از این دستگاه غالباً برای شستشوی نقاط غیر قابل دسترسی مانند نمای ساختمان استفاده می شود. عمر آن به دلیل داشتن قطعات محکم و با کیفیت و مقاوم در برابر زنگ زدگی طولانی می باشد. کارواش واترجت خانگی شوینده بسیار خوبی برای شستشوی سطوح بسیار کثیف و آلودگی ها با چسبندگی بالا است. این شوینده دارای وزن مناسب و چرخ است که به راحتی می توان آن را جا به جا کرد. هنگامی که این دستگاه با جدا کردن وسایل جانبی مانند شیلنگ و غیره آن را در می توان فضاهای کوچک آن را جای داد.
 
 
 
 

 کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیک یک دستگاه کاملا مکانیزه است که به صورت خودکار و با کنترل هوشمند برای شستشوی اتومبیل های سواری و یا وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون ها و تراکتورها و غیره استفاده می شود. جنس کارواش اتوماتیک از فولاد است و دارای روکش گالوانیزه به منظور محافظت در برابر رطوبت می باشد. در ساختار این دستگاه، طراحی های پیشرفته فناوری مانند کنترل هوشمند بکار رفته است. این دستگاه مجهز به سنسورهای فوق هوشمند، قدرت پاشش بالای آب با استفاده از مواد شوینده، دارای برس های پرپشت و نرم، مجهز به خشک کن و نوار نقاله می باشد.  کارکردن با این دستگاه نیازمند آموزش و شناخت کافی از قطعات و نحوه راه اندازی آن می باشد. کارواش اتوماتیک به دو شکل ریلی و تونلی برای شستشو وجود دارد. هر یک از این مدل ها برای شستشوی تجهیزات خاصی مناسب هستند. اغلب از این دستگاه ها در کارواش های صنعتی و در شرکت های ارائه خدمات شستشو  پیشرفته استفاده می کنند. نحوه استفاده از این دستگاه قبل از شروع کار باید به کاربر آموزش داده شود تا با استفاده نادرست از آن، باعث آسیب رساندن به وسایل مشتری و یا  قطعات کارواش اتوماتیک نشود.
 
 

 کارواش بخار خانگی

 
خرید کارواش بخار خانگی
 
کارواش بخار خانگی مانند دستگاه های دیگر به منظور شستشوی سریع و دقیق سطوح در منزل و محیط های اداری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با توجه به کاربردش انواع مختلفی دارد. تفاوت این دستگاه از نظر قدرت پاشش آب، وزن، جنس، میزان مصرف انرژی و دارای قابلیت استفاده از سه  نوع سوخت برای موتور مانند سوخت برقی، گازوئیل، گاز است. کاربرد این دستگاه بیشتر برای شستشوی حیاط، پارکینگ ها، نیمکت های نصب شده در پارک ها و ایستگاه های اتوبوس و مترو، شستشوی ماشین های سبک و نیمه سنگین، شستشو و پاکسازی محیط داخل متروها، قطارها، و هواپیما است.
 

 قیمت کارواش

قیمت کارواش مثل تمامی وسایل دیگر به عوامل مختلفی چون ابعاد، جنس، نوع موتور، گارانتی، برند دستگاه و قطعات به کار رفته در آن بستگی دارد. مشتری با توجه به نیازش از بین انواع کارواش خانگی، دستگاهی که مطابق نیاز و توان مالی اش است را انتخاب می کند. فروشگاه های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند. بنابراین برای خرید و انتخاب خوب نیاز است که به بررسی انواع کارواش خانگی در بازار به صورت حضوری و یا از طریق جستجو در فروشگاه های اینترنتی بپردازید. فروشگاه اینترنتی ابزار عمده یکی فروشگاه های فعال در زمینه فروش انواع کارواش های فشار قوی خانگی با کیفیت بسیار خوب و  دارای قیمت مناسب  است، که شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.