در این مقاله به توضیح مختصر انواع دستگیره آیلین خواهیم پرداخت.کارخانه آیلین در زمینه طراحی و ساخت دستگیره پلاک با تنوع در رنگبندی و به کار گیری روش های مدرن تولید فعالیت می کند، لیست دستگیره آیلین  با بیش از بیست مدل دستگیره درب در طرح ها و رنگ های کم نظیر در اختیار متقاضیان قرار دارد و علاوه بر آن با ارائه سیلندر ایلین در حیطه تولید یراق آلات درب، مشتریان عمده و خرده بسیار شگفت زده شده‌اند. این گروه تولیدی همواره سعی در اضافه کردن محصول جدید با توجه به بررسی نیاز مشتریان دارد، پس چنانچه به تولیدات داخلی و حمایت از کالای با کیفیت ایرانی اهمیت می دهید با ادامه متن همراه باشید.
 
ابزار عمده مرکز فروش عمده دستگیره آیلین
 
 
 
منحصر به فرد بودن طراحی دستگیره آیلین و بسته بندی لوکس محصولات این تولیدی نشان از میزان اهمیتی است که این برند به سلیقه مشتریان خود می دهد و با توجه به نیاز روز بازار رنگ های متنوعی برای دستگیره های درب در نظر گرفته است تا با دکوراسیون منزل شما هم خوانی داشته باشد.
بسیاری از خریداران علاوه بر زیبایی و کیفیت دستگیره ورودی یا اتاقی منزل خود به قیمت کالای مورد نظر نیز توجه می کنند، در این موضوع باید به قیمت بسیار مناسب دستگیره های آیلین اشاره کرد که به پاس قدر دانی از حمایت شما مشتریان عزیز مقدار سود خود را کاهش داده تا خریدی به صرفه را تجربه کنید.
برای مشاهده تمامی محصولات ایلین و سفارش از ابزار عمده روی عکس زیر کلیک کنید.

خرید عمده محصولات آیلین از ابزارعمده

دستگیره رزت آیلین

خرید عمده دستگیره رزت آیلین ابزار عمده
 
دستگیره رزت آیلین که پلاک و بدنه آن به صورت دو تکه می باشد امروزه به دلیل مدل های جدید و زیبایی که از این نمونه تولید می شود، مورد توجه بسیاری از خاص پسندان قرار گرفته و گزینه متناسبی برای آن هایی که دیزاین به روزی برای منزل خود در نظر گرفته اند می باشد. کارخانه آیلین نیز با بهترین طراحی دستگیره های رزتی توانسته جایگاه مناسبی در بازار کسب کند، همچنین به منظور نصب آسان قالپاق های رزوه ای به کار برده است. آبکاری دستگیره پلاک رزت ایلین شامل رنگ های متنوع زیر می‌باشد که انتخاب هماهنگ ترین با سلیقه و دکوراسیون  را  برای شما فراهم کرده است :
  • استیل
  • زیتونی
  • طلایی
  • مشکی
این دستگیره ها به نحوی تولید شده اند که هم به وسیله پیچ خودکار هم پیچ و مهره فیکس نصب می شوند و از استحکام بالایی برخوردار اند. شما با مراجعه به صفحه فروش دستگیره پلاک رزت آیلین در ابزارعمده میتوانید خرید عمده دستگیره خود را با نازل ترین قیمت بازار انجام دهید.
 

دستگیره پلاک آیلین

خرید عمده دستگیره پلاک آیلین ابزار عمده
 
دستگیره پلاک متداول موجود در بازار که قسمت بدنه آن به صورت یک دست و یکپارچه می باشد، همچنان پر فروش است و متقاضیان بسیاری دارد. طراحی  ویژه ای که در عین سادگی بتواند نسبت به مدل های قدیمی این نوع دستگیره پلاک تفاوت ایجاد کند و در عین سادگی ظاهری فوق العاده به همراه داشته باشد، نکته ای است که این تیم تولیدی در این نوع از دستگیره آیلین به طور مستمر به آن توجه دارد و تلاش این کارخانه برای رسیدن به این مهم ستودنی است. در تمامی مدل ها، دستگیره ها در انواع زیر قابل سفارش است که قطعا برای آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند از طرح یکسانی برای درب های منزل خود استفاده کنند خوشایند خواهد بود . شما عزیزان میتوانید با کلیک کردن بر هر کدام از مدل های زیر به صفحه فروش محصولات آیلین در ابزار عمده وارد شوید  :
هنگام خرید دستگیره پلاک، در نظر داشتن کیفیت مطلوب دستگیره ایلین علاوه بر زیبایی ظاهری آن سبب می شود چیزی فراتر از انتظار در سبد خریدتان داشته باشید. استفاده از مواد آلومینیومی درجه یک آلیاژی LM2 در ساخت و آبکاری دو طرفه این محصول منجر به افزایش میزان مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی می شود، در نتیجه با بالا رفتن طول عمر و ماندگاری آن مدت زمان بیشتری مهمان خانه های شما عزیزان خواهد بود.
 

سیلندر قفل آیلین

خرید عمده سیلند قفل در ابزارعمده
 
خرید مغزی قفل با کیفیت از مهم ترین نکاتی است که بعد از انتخاب دستگیره باید مورد بررسی قرار گرفته تا اطمینان حاصل شود که استحکام خوبی دارد و استفاده از مواد اولیه مرغوب و طراحی جدید باعث ‌شده به راحتی نشکند.تولید سیلندر آیلین در این مجموعه به صورت سفارشی در رنگبندی متنوع انجام می‌پذیرد پس در صورت تمایل به خرید عمده سیلندر قفل آیلین، با سایت ابزار عمده همراه باشید تا علاوه بر هزینه های پیش رو در زمان خود نیز صرفه جویی کنید. 
اگر بخواهید در مقایسه های خود برای انتخاب بهترین دستگیره درب واقع بین باشید، با توجه به پارامتر هایی که بررسی شد دستگیره ایلین را حتما گزینه ای مناسب می دانید. بابت خرید عمده محصولات آیلین و اطمینان از اینکه کمترین قیمت بازار را در ارائه این محصول به دست می آورید بی درنگ با پلتفرم ابزار عمده ارتباط برقرار کنید تا مستقیما و بدون اتلاف وقت از خرید خود سود بیشتری کسب کنید.
ابزار عمده یک بستر آنلاین و بیست و چهار ساعته می‌باشد که تمامی یراق و ابزارآلات بازار ایران را بصورت عمده در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در ابزارعمده هیچ هزینه‌ای مازاد بر لیست قیمت اعلامی تولید کننده و واردکنندگان بازار، از سمت شما پرداخت نخواهد شد. تمامی قیمت ها دقیقا مطابق با لیست قیمت روزانه کارخانه ها و واردکنندگان اعلام خواهد شد.