در بازار امروز یراق آلات ایران، قفل جام توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. گروه صنعتی جام بسته به نیاز جامعه مبنی بر تامین امنیت به وسیله ی کالای ایرانیِ با کیفیت، اقدام به تولید انواع قفل از جمله قفل کتابی و قفل کمدی کرده است و با بیش از ده سال فعالیت در این حیطه همواره در جهت ارتقا کیفی محصولات سعی در افزایش رضایتمندی مخاطبان خود دارد.
 
خرید قفل جام ابزار عمده
 
برای بررسی قفل جام ابتدا به سابقه این مجموعه سری خواهیم زد. برند جام یکی از پیشگامان صنعت تولید قفل می باشد که از هر فرصت برای اثبات شعار "با افتخار ساخت ایران" استفاده کرده است.
 

قفل کتابی جام

 
خرید عمده قفل کتابی جام ابزار عمده
 
قفل کتابی از رایج ترین قفل های موجود در بازار است که همچنان فروش زیادی دارد و بسیاری از مشتریان بازار یراق ایران به سبب پیشینه امن این محصول، متقاضی خرید قفل کتابی هستند. سارقان به آسانی نمی توانند به زبانه و میله انواع قفل کتابی دسترسی داشته باشند. البته برای اطمینان بیشتر در خرید قفل کتابی باید در انتخاب محصول مواردی همچون جنس بدنه، ضخامت میله و مقاومت را در نظر بگیرید. دقیقا همان گونه که کارخانه جام بر روی موارد فوق تاکید داشته تا برآیند آن ها به تولید بی نقص قفل جام بیانجامد، بنابراین با ارائه قفل کتابی برنجی و روکش دار سعی در ایجاد میزان امنیت دلخواه شما را داشته است.
 

 قفل برنجی جام

 
قفل برنجی جام با قیمتی پایین تر از بازار در ابزارعمده
 
قفل برنجی بدون روکش کارخانه جام با ضخامت میله 14 میلیمتر در سایز های مختلف روانه بازار شده که با توجه به افزایش آمار سرقت ها همواره مورد توجه متقاضیان بوده است. در نظر داشته باشید هر آن چه ضخامت میله قفل بیشتر باشد متعاقبا دشواری برای قیچی کردن آن نیز بیشتر می شود. قفل برنجی بدون روکش جام با انواع مختلف کلید در بازار قابل تهیه میباشد. انواع کلید های قفل برنجی جام به شرح زیر می‌باشد :
  • معمولی
  • کامپیوتری
  • دولبه کامپیوتری
 

قفل کتابی روکش فولادی جام

 
خرید عمده قفل کتابی روکش فولادی جام
 
قفل کتابی روکش فولادی تولید شده توسط برند جام با میله ضد برش از جنس فولاد سخت کاری و آبکاری شده، بریدن و قیچی کردن این کالا را بسیار سخت و حتی تقریبا غیر ممکن کرده است. این کالا تمام فاکتور های یک قفل با کیفیت را دارا می باشد چرا که بهترین و مقاوم ترین نمونه از انواع قفل کتابی است که می توان با اطمینان خاطر بیشتری از بابت استحکام در برابر ضربه و هر گونه فشار خارجی آن را تهیه و استفاده کرد. تنوع کلید های ارائه شده برای این محصول گزینه های بیشتری برای انتخاب شما فراهم نموده است تا اولا یک خرید قفل مطمئن را تجربه کنید و در مرحله دوم می توان از انواع مدل های متنوع این قفل لیست پرشکوهی آماده کرد :
  • معمولی
  • کامپیوتری
  • دو لبه کامپیوتری
  • پله ای کامپیوتری
  • ناخنی دو خط
  • ناخنی سه خط
  • چهار پر
 
قفل کتابی مورد استفاده ی بسیاری از درب هاست و بسته به محلی که به آن نیاز دارید نوع دلخواه و سایز مد نظر خود را انتخاب کنید و به نکات اشاره شده در متن دقت کنید تا از سطح ایمنی قفل به کار برده شده در منزل، مغازه، انباری و... اطمینان داشته باشید. همچنین خرید قفل کتابی از برندی به نام که پارامتر های فوق را در ساخت این کالا به کار برده باشد سبب می شود حتی پیشرفت و جدید شدن دستگاه های برش باعث نگرانی شما در خصوص تامین امنیت نشود.
 

قفل دو پله کمدی جام

 
خرید عمده قفل کمدی دو پله جام ابزارعمده
 
قفل دو پله کمدی جام از دیگر محصولات عرضه شده ی این تولیدی است که با بسته شدن در دو زبانه و طراحی قفل شدن در دو مرحله میزان امنیت خوبی را برای درب های چوبی کمد ارائه می دهد. این قفل با دارا بودن مغزی برنجی ساچمه ای و دو عدد کلید انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.
 
 
 ابزار و یراق فروشان عزیز، اگر سالانه قسمت قابل توجهی از بودجه خود را صرف خرید عمده قفل و یا خرید کارتونی قفل میکنید، به یاد داشته باشید پیشینه برند انتخابی تاثیر مستقیمی بر میزان فروش شما خواهد داشت. سایت ابزارعمده فضای مساعدی در حیطه فروش عمده و بی واسطه یراق آلات فراهم کرده، همین امر سبب شده تا تخفیفاتی در اختیار مشتریان قرار دهد که حتی بتوانند زیر قیمت لیست کارخانه خرید کنند بنابراین جهت خرید عمده قفل جام از فرصت به وجود آمده توسط تیم ابزار عمده استفاده کنید و لیست سفارشات خود را با پایین ترین قیمت بازار یراق ایران تکمیل کنید.