دستگیره سپهر استیل یکی از با کیفیت ترین دستگیره های موجود در بازار ایران می‌باشد. گروه تولیدی صنعتی سپهر استیل با در نظر گرفتن علاقه و سلیقه مصرف کنندگان، اقدام به تولید دستگیره های کلیدی، سوئیچی، سرویس، آپارتمانی و حیاطی نموده و با هدف جلب رضایت مشتریان در این راه گام برمی دارد.
 
خرید عمده سپهر استیل
 
یکی از مزیت های مهم و قابل بحث دستگیره سپهر استیل استفاده از آلیاژ سرب در دستگیره ها می‌باشد که علاوه بر استحکام و مقاومت در برابر زنگ زدگی، درخشندگی بیشتری نیز پس از آبکاری به همراه دارد. 
 

دستگیره درب سپهر استیل

 
دستیگره درب سپهر استیل ابزار عمده
 
دستگیره درب سپهر استیل به صورت ماهرانه و با طراحی های منحصر به فرد از جانب گروه تولیدی صنعتی سپهر استیل به بازار یراق آلات عرضه شد، این تولید کننده در عملکردی بی نظیر طی مدت زمان کوتاه تنوع محصولات خود را از دو مدل به سیزده مدل رساند. این موضوع که ناشی از استقبال خریداران و تقاضای روز افزون این کالا در بازار یراق ایران بوده است، اعتبار گروه سپهر استیل را افزایش می دهد چرا که پایبندی به شعار این مجموعه را مبنی بر دستیابی به رضایت مشتریان ثابت می کند.
 

دستگیره پلاک سپهر استیل

 
خرید عمده دستگیره پلاک سپهر استیل از ابزار عمده
 
با یک نگاه به لیست قیمت دستگیره سپهر استیل که به همراه عکس از جانب این کارخانه ارائه شده، متوجه تنوع مدل ها در رنگ بندی و طرح های خاص این محصول خواهید شد. این زیبایی صرفا ظاهری نیست و از بازخورد مشتریان واضح است که دستگیره پلاک تولید شده از کیفیت مطلوبی برخوردار است و ثبات آبکاری محصولات سپهر استیل به خوبی بیانگر این کیفیت می باشد.
 

انتخاب و خرید دستگیره سپهر استیل مناسب با نیاز شما

 
ابزارعمده مرکز فروش عمده محصولات سپهر استیل
 
محصولات تولید شده در انواع مختلف در لیست زیر قابل مشاهده می‌باشد ( از این لیست ساده عبود نکنید ! )
  • ‌ دستگیره پلاک دار
  •  دستگیره حیاطی
  •  دستگیره رزت دو تکه
دستگیره رزت دو تکه بطور خاص مناسب درب های چوبی و آلومینیومی می باشد که موجب ظاهری متفاوت برای درب های ورودی، اتاق خواب و سرویس شما خواهد شد. همین طور وجود رنگ های جدید و مختلف در تمام مدل های این دستگیره، امکان انتخاب هماهنگ ترین کالا با طراحی منزل شما را فراهم می کند.
 
سپهر استیل با گذشت یک دهه توانست با استقبال مشتریان در امر تولید دستگیره با پلاک موفق عمل کند و سابقه چندین ساله ی این تولیدی در عرصه آبکاری فلزات در این موفقیت تاثیر به سزایی داشته است. تاسیس این کارخانه به سال ۱۳۸۷ بر می گردد و تا کنون فعالیت حرفه ای خود را با پیشرفت روز افزون به همراه مدیریت آقایان مهاجری و شیخی ادامه می دهد.
تنوع و زیبایی فوق العاده این دستگیره را در سایت ابزار عمده مشاهده کنید و پس از مطالعه مشخصات هر مدل برای خرید عمده دستگیره سپهر استیل به راحتیِ برقراری یک تماس با ما در ارتباط باشید. ابزار عمده به جایگاه خود به عنوان مرکز فروش عمده دستگیره های سپهر استیل افتخار میکند و این مهم با حذف دست دلالان و همچنین از بین بردن دردسر های خرید عمده سنتی و حضوری، فراهم شده است. خرید از ابزار عمده با قیمتی دقیقا منطبق بر قیمت کارخانه سپهر استیل انجام خواهد شد ؛ بی آنکه هزینه‌ای اضافی به عنوان حق واسطه‌گری از شما مشتریان عزیز اخذ شود.