همان طور که در جریان هستید لوازم جانبی کابینت جزء یکی از قسمت های مهم و کلیدی یک آشپزخانه محسوب می شود و همچنین به این مورد توجه داشته باشید که شما با استفاده از این ابزار های کاربردی میتوانید انواع فعالیت ها را به راحتی انجام دهید و میزان زیبایی آشپزخانه را تا حد زیادی افزایش دهید.

 

لوازم جانبی کابینت آشپزخانه

 

در ادامه این مقاله مطالبی مفید و اساسی در رابطه با تحلیل و بررسی موضوع راهنمای خرید لوازم جانبی کابینت خدمت شما به طور کامل بیان خواهیم کرد و همچنین به سراغ معرفی مجموعه توانمند و حرفه ای ابزار عمده نیز خواهیم رفت.

دستگیره کابینت

 

خرید عمده دستگیره کابینت ابزار عمده

 

اولین محصولی که خدمت شما معرفی خواهیم کرد دستگیره کابینت نام دارد؛ به طور کلی دستگیره های کابینت یک آشپزخانه از لحاظ سبک ساخت به دو دسته مدرن و سنتی تقسیم می شوند.

طراحی و ساخت دستگیره های سنتی به شکل کلاسیک و تاریخی است و همچنین در رابطه با دستگیره های مدرن و هنری اینگونه می توان بیان کرد که این دسته از محصولات دارای زاویه های تیز و خطوط براق هستند.

در هنگام خرید دستگیره و همچنین لوازم جانبی کابینت حتما به پارامتر کیفیت محصول توجه ویژه داشته باشید و در مجموع دستگیره های کابینت باید به گونه ای ساخته شده باشند که در برابر حرارت، فشار و نور مقاومت نسبتا بالایی داشته باشند.

از دیگر مدل های دستگیره کابینت می توان به شکل های زیر اشاره نمود که شما طبق سلیقه شخصی خود می توانید این دسته از محصولات جانبی را تهیه کنید.

  • گرد و بیضی
  • قارچی شکل
  • هشت ضلعی
  • قوس دار
  • حلقه ای
    میله ای
  • مربعی

شما میتوانید با مراجعه به صفحه خرید عمده انواع دستگیره در بازار یراق ابزار عمده ، دستگیره مورد نظر خود را به راحتی سفارش دهید.

دستگیره های کابینت دارای رنگ های مختلف و متعددی هستند که در مجموع می توان به مواردی مثل طلایی، نقره ای، زیتونی و نسکافه ای نیز اشاره کرد و همچنین در رابطه با میزان ابعاد دستگیره کابینت اینگونه می توان بیان کرد که سایز این محصول مضربی از عدد ۳۲ است.

ریل کشو

 

خرید عمده ریل کشو کابینتی ابزارعمده

 

از دیگر محصولات جانبی کابینت آشپزخانه می توان به ریل کشو نیز اشاره کرد و در مجموع کاربرد اصلی ریل های کشو به این صورت است که حرکت کشو ها را تا حد زیادی آسان تر می کنند و در نهایت وجود همین عامل باعث می شود که شما از این محصول به راحتی استفاده کنید.

به این مورد توجه داشته باشید که ریل های کشو دارای مدل های مختلف و متنوعی هستند که در مجموع می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • ریل ساده
  • ریل بدنه دار
  • ریل مخفی
  • ریل تبدیل میز
  • ریل ساچمه ای

به طور مثال ریل مخفی به گونه ای ساخته شده است که زیبایی ظاهری کشوهای آشپزخانه به خوبی حفظ می شود و در مجموع ریل های مخفی به دو صورت مگنتی و آرام بند دار تولید و به بازار عرضه می شوند.

لولا

 

خرید عمده انواع لولا کابینت در ابزار عمده

 

لولا درب جزء یکی دیگر از لوازم جانبی کابینت آشپزخانه محسوب می شود و همچنین کاربرد اصلی لولا درب به این صورت است که درب کابینت را به بدنه محصول وصل می کند و از دیگر مدل های این محصول می توان به لولا پنهان و لولا تزئینی نیز اشاره کرد.

درب هایی که ارتفاع آنها کمتر از صد سانتی متر می باشد پیشنهاد ما به شما این است که از دو عدد لولا استفاده کنید و از آن طرف درب هایی که ارتفاع آنها بین صد الی صد و پنجاه سانتی متر است توصیه ما به شما این است که از سه عدد لولا استفاده کنید.

قفل کابینت

 

خرید عمده قفل کابینتی در ابزارعمده

 

همان طور که میدانید شما با استفاده از قفل کابینت می توانید میزان ایمنی کودک مورد نظر خود را تا حد زیادی بالا ببرید زیرا در درون کابینت های آشپزخانه وسایل خطرناکی مثل مواد شوینده، ظرف های شکستنی و چاقو وجود دارد.

قفل های کابینت دارای مدل های مختلف و متعددی هستند که در نهایت می توان به محصولات زیر اشاره مختصری نمود :

  • قفل کابینت چند منظوره
  • قفل کابینت مگنتی
  • قفل کابینت کشویی
  • قفل کابینت بند دار

  شما با استفاده از ترکیب آهن ربا و چسب قوی می توانید از قفل های مگنتی به خوبی استفاده کنید و همچنین از دیگر ویژگی های مثبت این محصول می توان به مواردی مثل نامرئی بودن، نصب آسان، عدم نیاز به حفاری کابینت و قدرت بالا نیز اشاره کرد.

برای یافتن بهترین قفل کابینتی متناسب با نیازتان تنها کافیست به صفحه فروش عمده انواع قفل ابزار عمده مراجعه فرمایید.