گروه صنعتی بهسازان با به کار گیری تجربیات کسب شده از سفر هایی به کشور های اروپایی و آسیاییِ صاحب صنعت یراق آلات و یراق سازی، شروع به تولید انواع یراق آلات از جمله موارد زیر کرده است :
  • دستگیره کمد و کابینت
  • ریل
  • لولا
  • جک پمپی
  • قفل درب
  • پایه و بست
  • آرام بند
  • قلاب آویز لباس
 
خرید عمده محصولات بهسازان
 
این کارخانه با بررسی استاندارد های جهانی در صدد رقابت با بهترین های این عرصه در داخل و خارج می باشد که با قرار دادن هدف ارتقاء محصولات توانسته رضایت مشتریان را به دست آورد. بهسازان همزمان با حفظ بالاترین درجه کیفیت، همواره در تلاش بوده تا نوسان قیمت ها کنترل کند و محصولات را با مناسب ترین قیمت ممکن عرضه ی بازار کند. مدیریت و کارکنان این مجموعه همیشه حقوق مصرف کنندگان را محترم شمرده و با دیدگاه یک هدف اصلی به آن می نگرند. شواهد نشان می‌دهد با توجه به گارانتی ۵ ساله در نظر گرفته شده از جانب این کارخانه تولیدی دستیابی به این هدف دور از واقعیت نمی باشد.

 دستگیره کمد و کابینت بهسازان

 
خرید عمده دستگیره کمدی و کابینتی بهسازان ابزار عمده
 
حتما می دانید که بخش مهمی از دکوراسیون آشپزخانه مربوط به سبک کابینت است، امروزه علاوه بر انتخاب کابینت دلخواهتان با توجه به تنوع محصولات ارائه شده در حیطه دستگیره کمدی و کابینتی، خرید یک نمونه ی متناسب با چیدمان منزل نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با مشاهده طرح های بی نظیر دستگیره کابینت بلافاصله پی می برید که با تعویض مدل دستگیره کمد، کابینت و حتی بوفه ی خود می توانید تغییر مثبتی در بهتر شدن دیزاین منزل و آشپزخانه ایجاد کنید و نمای زیبایی به وسایلتان ببخشید. برای هر کابینت موجود در بازار نوع خاصی از دستگیره به کار برده می شود که این موضوع سبب افزایش تنوع طراحی های دستگیره کابینت شده است. بهسازان بیش از ۶۰ مدل دستگیره برای کمد و کابینت به صورت تک پیچ یا دکمه ای، دو پیچ یا خطی و توکار ارائه کرده که همچنان با معرفی طرح های جدید تر این عدد رو به افزایش است و همین طور رنگبندی در نظر گرفته شده برای این محصولات با توجه به نیاز بازار کامل و جامع است که رنگ هایی نظیر کروم، ساتن، زیتونی، طلایی و... را در بر می‌گیرد. از دیگر کالاهای این مجموعه که بین این برند با سایر رقبا تمایز ایجاد می کند، تولید انواع متفاوت و خاص از دستگیره های کمد کودک و نوجوان است که علاوه بر کارایی آن جنبه‌ی تزئینی جذابی برای  این رده سنی خواهد بود.
قطعا خرید یراق آلات کمد و کابینت امری ضروری است که زیبایی منزل شما رو دوچندان و تکمیل می کند.

 قلاب لباسی

 
خرید عمده قلاب لباسی بهسازان با ابزارعمده از بازار خرده نگیر
 
اگر تا به حال در راهروی محل کار، اتاق خواب، حمام و یا هر قسمت مد نظر در خانه خود به جایی برای آویزان کردن لباس، حوله و یا هر وسیله دیگری احتیاج داشتید، حتما به اهمیت وجود قلاب ها پی برده اید. جا لباسی کمک می کند تا وسایل اطراف خود را نظم دهید و محیط مرتبی برای خود فراهم کنید. آویز لباس و پرده بهسازان در مدل های مختلف و به صورت رنگی با استفاده از مواد درجه یک با کیفیت تولید شده و میزان استحکام مناسبی را دارا می باشد که از ظاهری جدید و زیبا برخوردار است و هنگام انتخاب برای خرید گزینه های متعددی را پیش روی شما می گذارد که همسو با هر سلیقه ای است. این محصولات دارای سه قلاب است که قلاب میانی ارتفاع و سطح بیشتری داشته و ردی بر روی لباس نمی گذارد. 

 لولا 

 
خرید عمده لولا بهسازان ابزار عمده
 
از اصلی ترین یراق آلات کابینت که برای اکثر انواع کابینت کاربردی ضروری و پر اهمیت دارد می توان به لولا اشاره کرد. با وجود مدل های متنوع و جدیدی که از درب کابینت به صورت مستمر در حال ارائه است، در پی آن از جانب کارخانه ها متناسب با هر درب انواع به خصوصی از لولا تولید شده است. در توضیح اهمیت این کالا همین بس که باز و بسته شدن درب به آن بستگی دارد و در نبود این محصول امکان پذیر نخواهد بود. بهسازان نمونه های پر کاربرد لولا از جمله لولا گازور پمپی و لولا گازور معمولی را با کیفیت و همچنین قیمت مناسب روانه بازار کرده، به نحوی که رضایت مشتریان را به دنبال داشته است و از کالاهای پر فروش این برند محسوب می شوند.

بست شیشه و آینه

 
خرید عمده بست شیشه و آینه بهسازان
 
برای اتصال دقیق شیشه، آینه و قاب به محل نصب مورد نظر و اطمینان از نصب ایمن، بست از جمله یراق آلاتی است که حتما به آن احتیاج خواهید داشت. بست بهسازان از تولیدات برتر و با کیفیت داخلی می باشد که در مدل های متنوع و در انواع بست شیشه، بست آینه و بست قاب ارائه شده است. بست آینه مانند گیره عمل می کند و می توان با آن حتی بدون داشتن قاب، آینه را به سطح عمودی دلخواه متصل کرد که این گونه هم در خریداری قاب صرفه جویی کرده هم وزن آینه را افزایش نمی دهد. جنس بست عرضه شده ی گروه تولیدی بهسازان از پلاستیک درجه یک و مقاوم می باشد که در نتیجه می توانید این کالا را با اطمینان خاطر خریداری کرده و از آن استفاده کنید.
 
ابزار و یراق فروشان عزیز چنانچه می خواهید به کسب و کار خود رونق دهید و تا کنون از روش های متعددی استفاده کرده اید، به جرعت می توان گفت کاهش قیمت خرید کالا های پر فروش تان تاثیر مستقیم و زود هنگامی بر میزان سودآوری شما خواهد داشت و سریع ترین راه برای رونق بخشیدن می باشد. ابزار عمده با معرفی گروه صنعتی بهسازان از برند های نامی ایرانی که در حیطه تولید یراق آلات موفق عمل کرده سعی دارد بهترین محصولات را با کمترین قیمت بازار ایران به دست شما برساند و رسیدن به این مقصود تنها با حذف دلالان بازار ابزار و یراق امکان پذیر می باشید پس در مرحله اول با ابزارعمده به بازار خرده نگیر و در مرحله دوم برای خرید عمده انواع یراق بی واسطه با سایت ابزار عمده که یک عمده فروشی ابزار و یراق بصورت اینترنتی است، همراه باشید.

برای شروع خرید عمده یراق از ابزارعمده و مراجعه به صفحه فروش تمام محصولات بهسازان ، بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
                                                                           محصولات بهسازان