بهترین برند قفل موجود در ایران کدام است؟ خرید از بهترین برند ها چه فرقی با خرید از برند های معمولی دارد؟ این دو سوال از جمله رایج ترین سوالاتی هستند که کاربران در هنگام خرید قفل با آنها مواجه می شوند. بی شک در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع قفل در بازار موجود است و هر کدام از این مدل ها و ساختار ها یک سری ویژگی های خاص دارند. شرکت های تولید کننده زیادی در سراسر ایران در زمینه تولید و فروش قفل فعالیت می کنند. تیم ابزارعمده در این مقاله قصد دارد تا بهره گیری از تجارب افراد حرفه‌ای بازار ،  بهترین برند قفل را به شما معرفی کند.
 با ما همراه باشید. 
 
بهترین برند قفل
 

ویژگی های مشخص کننده بهترین برند قفل

 
ویژگی های بهترین برند قفل
 
قبل از بررسی برند های فعال در زمینه تولید قفل در ایران، بیایید تا به مهم ترین ویژگی های مشخص کننده بهترین برند قفل نگاهی بیندازیم. همانطور که در قسمت های قبل تر هم به این مسئله مهم اشاره کردیم در حال حاضر برند های زیادی در سراسر ایران در زمینه تولید قفل فعالیت می کنند با توجه به اینکه
  • مقاومت
  • کیفیت
  • قدرت عملکردی قفل
بر روی نتیجه نهایی تاثیرات زیادی می گذارند، این سه مورد به عنوان مهم ترین عوامل مشخص کننده بهترین برند قفل شناخته شده اند. 
شما میتوانید با مطالعه مقاله تشخیص قفل با کیفیت ، از تمام فاکتور هایی که در خرید قفل باید در نظر داشته باشید مطلع شوید . ما در آن مقاله هیچ نکته‌ای را در خرید قفل با کیفیت فراموش نکرده ایم !
 

قفل گیرا

 
ویژگی های عمده قفل گیرا
 
قفل گیرا یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین برند های تولید کننده قفل در ایران به حساب می آید چرا که این قفل با استاندارد کشور آلمان ساخته می‌شود و یکی از بهترین قفل برنجی های بازار را می‌سازد. قیمت این قفل به دلیل بکار رفتن برنج در آن کمی بالاتر از سایر قفل های بازار می‌باشد ، اما شما باید توجه داشته باشید هزینه ای که بابت قفل برنجی پرداخت میکنید ، به هیچ عنوان بی راه خرج نشده است. این برند برای اولین بار در سال 1337 شروع به فعالیت کرد و از همان ابتدای فعالیتش به عنوان یک برند خوب و با کیفیت شناخته شد. گیرا از زمان های قدیم در زمینه تولید و طراحی با کیفیت ترین انواع قفل فعالیت می کرده است. به همین علت هم خیلی از افراد این برند را به عنوان بهترین برند قفل موجود در ایران شناسایی می کنند. 
 
ویژگی های قفل گیرا
  • ساخت با استاندارد کشور آلمان
  • استفاده از برنج در ساخت قفل
  • قیمت نسبتا بالا
شما میتوانید برای مشاهده لیست قیمت روزانه و منتشر شده توسط خود تولیدی گیرا ، بر روی عبارت لیست قیمت عمده قفل گیرا کلیک کنید.
 

قفل پارس

 
ویژگی عمده قفل پارس
 
دومین مورد موجود در لیست بهترین برند قفل، قفل پارس می باشد. برند پارس یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین برند های فعال در زمینه تولید قفل به حساب می آید. بطور کلی قفل پارس تحت لیسانس ISO ایتالیا قفل های خود را تولید میکند و شما باید در نظر بگیرید که بهترین برند های قفل در جهان ساخت کشور ایتالیا می‌باشد. با مطالعه تاریخچه تولیدی پارس این نکته توجه شما را جلب میکند که اکثر دستگاه های موجود در این تولیدی ساخت کشور ایتالیا می‌باشد. تولیدی پارس در زمینه تولید قفل های برنجی به نوعی شاخص بازار محسوب می‌شود اما مدتی است که خط تولید جدیدی برای قفل های غیر برنجی نیز در نظر گرفته است ؛ و ما باید ذکر کنیم که قفل های غیر برنجی پارس ، به هیچ وجه کیفیت و امنیت قفل های برنجی تولید شده توسط خودش را ندارد ! جالب است بدانید که این برند در زمینه تولید سایر محصولات امنیتی هم فعالیت می کند. داشتن طراحی زیبا، کیفیت بالا ، وزن مناسب و مواد اولیه خوب از جمله مهم ترین ویژگی های محصولات تولید شده توسط این برند به حساب می آیند. همه قفل های تولید شده توسط پارس ویژگی های کلیدی و منحصر به فردی دارند. 
 
ویژگی فقل پارس
 
  • استفاده از دستگاه های ایتالیایی در ساخت قفل
  • ساخت قفل تحت لیسانس ISO ایتالیا
  • ساخت قفل های برنجی امن و با کیفیت
  • قفل های غیر برنجی پارس در عین داشتن قیمت مقرون به صرفه ، کیفیت پایین تری نسبت به قفل های برنجی تولید شده توسط خود این برند دارد.
شما میتوانید برای مشاهده لیست قیمت روزانه و منتشر شده توسط خود تولیدی پارس ، بر روی عبارت لیست قیمت عمده قفل پارس کلیک کنید.
 

قفل جام

 
ویژگی عمده قفل جام
 
قفل جام سومین برند موجود در لیست بهترین برند قفل به حساب می آید. شما می توانید انواع قفل کتابی جام را در موقعیت های مختلفی به کار گیرید. این برند محصولاتش را به صورت تضمینی و با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان قرار می دهد. جالب است بدانید که محصولات این برند همگی کیفیت بالایی داشته و به صورت کاملا بومی تولید شده اند. از زمان شروع به کار قفل جام ، قفل های برنجی این تولیدی توجهات زیادی در بازار ابزار و یراق به خود جلب کرده‌اند. شما می توانید قفل جام را در جهت بالا بردن امنیت محیط خود به کار گیرید. 
 
ویژگی های قفل جام 
 
  • قفل برنجی با کیفیت بسیار بالا
شما میتوانید برای مشاهده لیست قیمت روزانه و منتشر شده توسط خود تولیدی جام ، بر روی عبارت لیست قیمت عمده قفل جام کلیک کنید.
 

قفل عمارت

 
ویژگی عمده قفل عمارت
 
قفل عمارت یکی از محصولاتی است که راندمان ایمنی به شدت بالایی دارد. این محصول با استفاده از یک سری مواد اولیه فوق العاده قوی و با کیفیت تشکیل شده است. جالب است بدانید که این محصول همراه با چند عدد کلید یدک تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. شما می توانید با خیال راحت این محصول را در موقعیت های مختلفی به کار گیرید. در بازار ابزار و یراق قفل های برنجی عمارت حتی با قفل های برنجی پارس قابل مقایسه می‌باشد و رقابت جالبی میان این دو تولید کننده وجود دارد. 
 
شما میتوانید برای مشاهده لیست قیمت روزانه و منتشر شده توسط خود تولیدی عمارت ، بر روی عبارت لیست قیمت عمده قفل عمارت کلیک کنید.
 

قفل آریا ( احمدوند )

 
خرید عمده قفل آریا خرید عمده قفل احمدوند خرید عمده قفل آٰیا استیل
 
قفل آریا ( احمدوند ) یکی از امن‌ ترین قفل های فولادی بازار ابزار و یراق ایران محسوب میشود. جالب است بدانید که این کارخانه یعنی « گروه صنایع قفل سازی آریا » تنها تولیدکننده بازار محسوب می‌شود که تا به حال توانسته تاییدیه نیروی انتظامی کشور را برای قفل فولادی خود کسب کند. قفل فولادی آریا امن ترین انتخابیست که شما میتوانید داشته باشید. قفل احمدوند ( آریا ) خود را بعنوان اولین تولید کننده قفل فولادی در خاورمیانه، حتی در خارج از مرز های ایران به بازار معرفی کرده است. قعالیت این کارخانه بصورت تخصصی از سال ۱۳۷۰ آغاز شده و محصولات خود را هر ساله باتوجه به روش های جدید باز کردن و شکاندن قفل ، به روز میکند. بعنوان مثال در نظر داشته باشید که قفل فولادی آریا در شکل استوانه ای نیز به فروش میرسد به این دلیل که ساختار کروی قفل ، این امکان را ایجاد میکند که درصورت وارد شدن ضربه، فشار را در بدنه خود پخش کند و از خود مقاومت بیشتری نشان دهد. از آن گذشته قفل احمدوند در برابر قوی ترین اسید ها مانند اسید سولفوریک ۹۸٪ ، اسید کلریدریک و اسید نیتریک غلیظ نیز مقاوم بوده و سند تایید این ادعا نیز تاییدیه نیروی انتظامی کشور می‌باشد.
ویژگی قفل آریا ( احمدوند )
-استوانه ای شکل بودن قفل که باعث مقاومت بیشتر قفل در برابر هرگونه ضربه خارجی می‌شود
-مقاومت بالا در برابر ضربه ، اهرم و انواع اسید های قوی
-دارای تاییدیه نیروی انتظامی کشور
 
ویژگی قفل آریا ( احمدوند )
 
شما میتوانید جهت مشاهده قیمت های عمده قفل آریا ( احمدوند ) بر روی عبارت لیست قیمت عمده قفل آریا کلیک فرمایید. ضمنا جهت تهیه قفل احمدوند و خرید عمده قفل آریا نیز میتوانید با تیم فروش ابزارعمده تماس حاصل فرمایید.
 
 
 

با ابزارعمده از بازار خرده نگیر

 
بعد از انتخاب برند مورد نظر خود در میان بهترین برند قفل ، باید برای انتخاب میان فروشندگان عمده قفل ، زمان بسیاری بگذارید. درواقع بیشتر گمان می‌شود که تمامی برند قفل های ایرانی به دلیل تولید داخل بودن ، قیمت ثابتی دارند و تفاوتی نمیکند که از کجا تهیه شود ، اما واقعیت چیز دیگریست . این گزاره در صورت خرید خرد قفل صحیح می‌باشد و نه در مورد خرید عمده بهترین قفل ، چرا که شما در خرید عمده قاعدتا باید قیمتی پایین تر بپردازید اما سوال مهم اینجاست که « دقیقا چقدر پایین تر ؟ »
در میان فروشندگان عمده قفل و یراق ، شما با قیمت های بعضا متنوع و متفاوتی مواجه می‌شوید که باید در میان آنان دست به انتخاب بزنید. شما برای انتخاب میان فروشندگان عمده قفل و سایر یراق آلات آزادی کاملی دارید اما در نظر داشته باشید بهتر است محصولات خود را از فروشندگانی تهیه کنید که همیشه با پایین ترین قیمت محصولات را بدست شما میرسانند و نه فروشندگانی که گاهی کم تر و گاهی بیشتر از حد بازار محصولات خود را قیمت گذاری میکنند.
در پلتفرم ابزارعمده تمامی لیست قیمت ها متعلق به خود تولیدی می‌باشد و شما با دانلود لیست های قیمت نیز به این واقعیت پی میبرید ، به همین دلیل ما همیشه پایین ترین و در عین حال معقول ترین پیشنهاد را به شما میدهیم ، چرا که در دراز مدت هیچگاه قیمتی پایین تر از قیمت خود تولیدی پیدا نمیشود ! برای مشاهده پایین ترین قیمت های قفل بازار میتوانید با کلیک بر روی عبارت لیست قیمت ابزارعمده وارد صفحه مورد نظر خود شوید.
شما میتوانید با مراجعه به صفحه خرید عمده قفل ، به اصلاعات بیشتری دسترسی پیدا کنید .