تشخیص بهترین برند دستگیره در بسیار سردرگم کننده است . امروزه تولیدکنندگان داخلی، انواع مختلفی از دستگیره ها برای تعبیه در پنجره ، درب ، کمد و کابینت را تولید می کنند. نسل جدید دستگیره های دیجیتالی نیز توسط اغلب تولیدکنندگان داخلی عرضه می شود. اما بهترین برند دستگیره ایرانی کدام است؟ از کدام فروشگاه اینترنتی می توان یراق آلات را به صورت عمده و ارزان خریداری کرد؟ در این مقاله به بررسی بهترین برند دستگیره در در میان های تولید کننده یراق آلات در کشور می پردازیم.

 

خرید بهترین برند دستگیره در

 

 اهمیت انتخاب بهترین برند برای دستگیره

 

اغلب معماران داخلی ساختمان ها اعتقاد دارند یکی از مسائلی که باید در هنگام طراحی دکوراسیون مورد توجه قرار بگیرد، دستگیره ها هستند. چرا که به جز بحث استحکام و امنیت، تاثیر بسیار زیادی بر جذابیت معماری داخلی دارند. از این رو قبل از خرید دستگیره، علاوه بر اینکه باید به ویژگی های امنیتی و استحکام آن توجه کنید، باید زیبایی و هماهنگی آن با ساختار خانه و رنگ دیوارها را نیز مد نظر داشته باشید. به جز بحث ظاهری، عملکرد و قیمت دستگیره نیز، از نکاتی هستند که باید در هنگام خرید بهترین برند دستگیره به آن توجه کرد. علاوه بر این، برای اینکه دستگیره درب مناسبی انتخاب کنید، باید به جنس دستگیره هم توجه کنید.

اغلب تولید کنندگان برای تولید دستگیره از موادی استفاده می کنند که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی داشته باشد. از این رو موادی مانند نیکل، کروم، آلومینیوم، برنج و زاماک، جزو اصلی ترین گزینه ها برای ساخت دستگیره درب هستند. به جز این مواد، استیل و برنز نیز موادی هستند که بیشترین کاربرد را برای تولید دستگیره و یراق آلات دارند.

 

نکات مهم قبل از خرید دستگیره

 

دستگیره ها در دو مدل یک تکه و دو تکه و به صورت سوئیچی و کلید دار طراحی و ساخته می شوند و در اختیار کاربران قرار می گیرند مسلما برای خرید هر نوع از مدلهای دستگیره درب، باید ویژگی‌های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهید. به طور مثال عمدتاً برای درب حیاط، ا قفل های مکانیکی، برقی و هوشمند، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. قفل ضد سرقت نیز کاربرد زیادی دارد. از این رو باید به مکان تعبیه دستگیره هم توجه کنید. همچنین باید دستگیره ها با رنگ دیوارها یا رنگ کلی ساختمان مطابقت داشته باشند. امروزه انواع دستگیره ها در الگوهای مربعی، مستطیلی و بعضاً بیضی ساخته می‌شوند. به همین دلیل به سازگاری طرح دستگیره با نمای داخل یا خارجی خانه توجه داشته باشید.

 قفل، تاثیر زیادی در هنگام انتخاب و خرید بهترین برند دستگیره دارد. طبیعتاً هدف شما از خرید دستگیره، به جز باز و بسته کردن درب، استحکام، ماندگاری و امنیت بالا است. از این رو بهتر است از دستگیره هایی استفاده کنید که در مقابل هر گونه ضربه، مقاومت بسیار بالایی دارند.

 

برندهای مختلف ایرانی تولیدکننده یراق آلات

برندهای مختلفی در، کشور تولید کننده دستگیره هستند. هر کدام از این برندها با توجه به سیاست ها و استراتژی های خود، روی جنبه‌های خاصی در هنگام تولید دستگیره تمرکز دارند. 

 

دستگیره بهریزان

 

خرید عمده دستگیره بهریزان

 

گروه صنعتی بهریزان به واسطه طراحی های متنوع و جنس با کیفیت یراق آلات خود، جزو محبوب ترین برندها در سطح کشور به شمار می آید. این برند، محصولات مختلفی در حوزه رزت و پلاک تولید و معمولاً از روکش های آلومینیومی و برنجی برای محصولات خود استفاده می کنند.

 

کاوه صنعت

 

خرید عمده دستگیره در کاوه صنعت

 

یکی از باکیفیت ترین تولیدات داخلی قفل و دستگیره در کشور، گروه صنعتی کاوه صنعت است که مطابق با تکنولوژی های پیشرفته به تولید دستگیره می پردازد. یکی از مهمترین ویژگی های گروه صنعتی کاوه صنعت، استانداردهای بین‌المللی آن است که نشان دهنده توجه بیش از حد به تولیدات باکیفیت است.

شما میتوانید برای مشاهده لیست قیمت روزانه خرید عمده دستگیره کاوه صنعت اینجا کلیک کنید .

 

آیلین

 

خرید عمده دستگیره آیلین

 

یکی دیگر از برندهای ایرانی که به صورت تخصصی صرفاً در حوزه تولید دستگیره های درب فعالیت می‌کند، برند آیلین است که به واسطه تولید انواع قفلها و دستگیره های دو تکه یا یک تکه، جزو برندهای معتبر و پیشرو در حوزه تولیدات یراق آلات به شمار می‌آید. از این رو خیلی از کاربران اعتقاد دارند بهترین برند دستگیره در ایران، آیلین است.

فاصله شما تا دسترسی به لیست قیمت اعلام شده و به روز برند آیلین تنها یک کلیک می‌باشد ! خرید عمده دستگیره آیلین

 

کاویان

 

خرید عمده دستگیره کاویان

 

اما قدیمی ترین تولید کننده انواع دستگیره در کشور، شرکت کاویان است. شرکت کاویان بیش از ۴۰ سال است که با تولید انواع و اقسام قفل های برقی، حیاطی و ... جزو شرکت های معتبر در حوزه تولید یراق آلات به شمار می آید. 

دانلود لیست قیمت عمده دستگیره کاویان را از دست ندهید !